Камера на Живо от Центъра на Разлог

Малчуган, участник на футболния турнир в Банско, се натрови с аналгетици

Нелеп инцидент накара банскалии да настръхнат. 9-годишно момче, пристигнало в града под Тодорка със свои връстници заради традиционния детски футболен турнир Евима Къп, се натрови с аналгетик.

През вчерашния ден детето започнало да повръща и да се оплаква от болки в стомаха. То получило първа помощ и било транспортирано до болницата в Разлог. След извършени изследвания и консултации медиците установили, че малчуганът се е натровил със свръхдоза аналгетици, поради което и бил откаран до МБАЛ – Благоевград.

Според първоначалната информация младият футболист посегнал към аналгина, за да притъпи засилените мускулни болки, които имал вследствие на активните тренировки, съобщава bansko.net, цитирайки struma.bg. Когато не почувствал моментно облекчение обаче, приел и останалите седем таблетки.




Въпреки че първоначалното състоянието на хлапето е било притеснително, в момента животът му е извън опасност. Детето се възстановява и за празниците ще бъде със семейството си.

Източник bansko.net